The Hope Eid Gift Drive

Eid al-Fitr this year will stand as a testament of our strength, not only as individuals but also as a nation, and our desire to put a smile on everyone’s face. The Hope is running a unique Eid Gift drive in the United Arab Emirates for the less fortunate, and we feel, the best way to express it is by making sure that they are prepared for Eid.

 

This initiative is explicitly designed to overcome the current challenging circumstances, and The Hope is glad to announce our partners in this initiative; The Dubai Youth Council.

We have two option of the Eid Gift Box

  • The AED 100 Box which includes ( T-shirt and Pant only)

  • The AED 200 Box which includes ( T-shirt, Pant, Sandal, and Perfume )

- The distribution of Eid Gifts within the U.A.E and in line with the policies laid by the government,  is an essential part of this initiative and once a minimum number of order have been received our local team and partners will start making the necessary arrangement of procuring the items for the Eid Gift.

 

- The Hope and The Dubai Youth Council, along with selected volunteers, will be distributing these packages on your behalf to those that need them the most.

مبادرة هدايا عيد الفطر المبارك

سيكون عيد الفطر المبارك لهذا العام، بمثابة تحدي لنا ولقوتنا، ليس فقط كأفراد ولكن كأمة، لرغبتنا في رسم البسمة على وجه الجميع. مبادرتنا لعيد الفطر المبارك، الفريدة من نوعها داخل دولة الإمارات العربية المتحدة لكل شخص تأثر في تلك الظروف التي نمر بها في الوقت الراهن، ونحن نؤمن بأن أفضل طريقة للتعبير عن دعمنا لهؤلاء الأشخاص ستكون عبر عيد الفطر.

مبادرتنا هدفها الأسمى هو التغلب على المعاناة التي وقعت على الأشخاص اللذين تأثروا بشكل كبير، من الظروف الاقتصادية الصعبة بالوقت الراهن. ويسعدنا أن نعلن لكم عن شركاؤنا في هذه المبادرة (مجلس دبي للشباب).

سيكون لدينا اختيارين لصندوق هدايا العيد:

  • صندوق هدايا العيد وسيكون سعره ١٠٠ درهم، حيث سيحتوي على ( تي شيرت - بنطلون )

  • صندوق هدايا العيد وسيكون سعره ٢٠٠ درهم، حيث سيحتوي على ( تي شيرت -بنطلون - صندل - زجاجة عطر )

يعد توزيعنا لهدايا عيد الفطر المبارك داخل دولة الإمارات العربية المتحدة بما يتماشى مع الاجراءات التي وضعتها الحكومة، هو الجزء الأساسي لنا في هذه المبادرة، وبمجرد اكتمال الحد الأدنى لدينا من طلبات هدايا العيد، سيتم شراء الهدايا من موردين معتمدين بالتنسيق مع شركاؤنا. 

سيقوم فريق الأمل بالتعاون مع مجلس دبي للشباب بتوزيع الهدايا لمن هم في أمس الحاجة لها، وقد يتم إشراككم كمتطوعين للمشاركة في توزيع الهدايا، وذلك حسب الظروف والإجراءات الإحترازية المتبعة.

For inquires or more information please contact us on:

info@hope-makers.com

+971 52 800 8009

© 2018 by High Quality Production.